سمنان من دارم میام

یکبار دیگه چک می کنم ببینم همه چیز رو برداشتم یا نه....

لباس, وسایل آشپزخونه, پتو, تشک, مدارک لازم و ....

همه چیز مرتبه اما بازم نمی تونم بخوابم...فکر اینکه اونجا چطوریه و چی میشه ذهنم رو مشغول کرده...

یعنی خوابگاهش چطوریه؟از محیطش خوشم میاد؟هم کلاسیام چطورین؟می تونم باهاش ارتباط برقرار کنم یا نه!درسا, دانشکده, استادا, شهر سمنان...

سوال های خیلی زیادی تو ذهنم هست که از فردا می تونم جوابشون رو پیدا کنم...

واقعا هیجان انگیزه!یک شهر جدید, محیط جدید, دوست های جدید...

البته کمی هم استرس دارم, اولین باریه که این همه از خانوادم دور می شم...

درسته که قبلا هم دور بودم اما خیالم راحت بود که هر وقت اراده کنم می تونم بیام خونه اما الان وضعیت کاملا فرق می کنه...

اما باز هم خوشحالم که می تونم یک زندگی کاملا مستقل رو شروع کنم...

مهم نیست که چقدر سخت باشه چون که من خدارو دارم که هیچ وقت تنهام نذاشته و نخواهد گذاشت...

مهم نیست که سمنان چطور شهریه مهم اینه که مثل همه ی شهرهای دیگه یک آسمون آبی داره, که هر وقت ناراحت شدی می تونی به سرت رو رو به آسمون کنی و از خدا کمک بخوای...

خدایا کمکم کن مثل همیشه که کمکم کردی ...

.

.

.

سمنان من دارم میاممم


پ.ن : در جواب دوستی که برای من پیغام گداشته بودن : همیشه لازم نیست همه ی حرف هارو بیان کرد گاهی طرف مقابل از روی چشمات می تونه همه ی احساساتت رو بخونه!


نظرات 6 + ارسال نظر
sara سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ب.ظ


movafagh bashi azizam , mohem nis kojae donya hasT mohem eene k 'U are in my heart




man motmaenam unja behet khosh migzare, hamkelasihaye khubi ham khahi dasht

I L

محمد چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ http://in-my-place.blogsky.com

سلام
به سلامتی
انشالله که دوستای خوبی پیدا می کنی.
زندگیه مستقل واقعا کیف میده.
همه اون دوری ها و دلتنگی ها ادم و می سازه(الکی

امیدوارم که موفق باشی...


خیلی ممنون
اومدم وبلاگت اما نمی تونستم نظر بذارم
تقریبا درکت می کنم, دوره ی سختیه, زمان لازمه که همه چی فراموش بشه اگر چه هیچ وقت کاملا فراموش نمیشه

sinis چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ http://sinis.blogsky.com

از این نگرانی قبل مواجه شدن با یه چیزی متنفرم چون همیشه خودم این حس و دارم!
مثلا همین الان من چی کار کنم؟؟؟؟؟ مدرسه رو میگم!! دلم شور میزنه

آره اکثر آدم ها همین طورن
جالبه یک جا خوندم که اکثر نگرانی های ما در مورد چیزهایی هستند که هیچ وقت اتفاق نمی افتند!فکر می کنم درسته!!!
همیشه توی هر دوره از زندگیت یک سری نگرانی داری که بعد ها حتی ممکنه به نظرت خنده دار بیان!

نجمه چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

فرزانه جونم ایشالا ترم خوبی داشته باشی...امیدوارم خیلی زود با جو اونجا اخت بشی...
دلمون برات تنگ میشه...

خیلی ممنون عزیزم
امیدوارم که شما هم ترم خوبی داشته باشین
دل منم براتون تنگ میشه

نسیم پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ http://doctor-koochooloo.blogsky.com


فرزانه من تازه این پستت رو خوندم. عزیزم قوی باش
هیچ وقت روزی که خبر انتقالیت اومد رو فراموش نمی کنم. گیج و منگ شده بودم. همش دعا می کردم دروغ باشه. و واست دو رکعت نماز خوندم. من قدرتو ندونستم فرزانه. پشیمونم. خیلی پشیمون.
ناشکری کردم. اما تو حالا که رفتی اونجا حواست باشه که قدر همه چیزو بدونی. قدر همه کس و همه چیز. و خدا رو شکر کنی. نکنه روزی این احساس ندامت منو تجربه کنی.

عزیزم با شناختی که ازت دارم خیلی زود همه سختی ها رو واسه خودت آسون میکنی.
همیشه گفتم اصلا نگران تو نیستم
من نگران خودم هستم.

فرزانه منی. هیچ وقت فراموشت نمی کنم
بازم بنویس
تو رو خدا بنویس بدونم چی کار میکنی


نمی دونی چقدر دلم برات تنگ شده!
دوست دارم دوباره با هم باشیم!
خیلی خیلی دوست دارمم

www.semnaniash.blogfa.com دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.semnaniash.blogfa.com

www.semnaniash.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد