اینجا سمنان است(۲)

هوا گرمه

آفتاب می تابه

هیچ صدایی به جز وزش باد به گوش نمی رسه

ساختمون دانشگاه از دور دیده می شه

.

.

.

یک روز جدید در دانشگاه علوم پزشکی سمنان...



حدودا سه هفته از اومدن من به اینجا می گذره و من تقریبا با همه چیز آشنا شدم و همه چیز طبق روال طبیعی خودش پیش میره.

باید ترم 4 باشم اما به دلیل تلاقی واحدهام با همدیگه یک ترم عقب افتادم، عوضش واحدهام سبک شده!!

واحد های این ترمم خیلی پراکنده هستن و  با بچه های ترم 2 و 3 و 4 کلاس دارم!کلی تنوع!

به خاطر این برنامه ی پراکنده اکثرا تنها هستم چون هیچ کس برنامش با من هماهنگ نیست اما هیچ اشکالی نداره تنهایی هم خودش عالمی داره! 

به جز دوری و دلتنگی خانواده و دوستان ملالی نیست...

امیدوارم که اونها هم همه  خوب باشن


اینجا سمنان است

نام : فرزانه

موقعیت : 5 کیلومتری جاده ی مشهد-سمنان سایت دانشگاه علوم پزشکی سمنان

کد شناسایی جدید : 871111063




همه چیز مرتبه و طبق روال پیش میره اما من دلم گرفته...

تقریبا 6 روز از ورود من به سمنان می گذره و من  هنوز کاملا عادت نکردم...

محیط اینجا خیلی مشابه محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد هست با این تفاوت که دیگه اون آدم های قبلی اینجا نیستن... دور و برم شلوغه اما شدیدا احساس تنهایی می کنم دلم شدیدا برای اون محیط قبلی و آدم هاش و همینطور خونمون و خانوادم تنگ شده!

دوست دارم برگردم اما می دونم که امکانش نیست و باید به اینجا عادت کنم...




اتاقم توی خوابگاه 4 نفرست. سه تا هم اتاقیام دخترهای خوبی هستن و من خیلی خوب باهاشون کنار میام.

هم کلاسی هام همه توی ساختمون دیگه ی خوابگاه هستن. کم و بیش با همشون آشنا شدم...اکثر بچه ها تهرانی هستن به جز من و 4 نفر دیگه.

از بین هم کلاسی هام یک دوست پیدا کردم به اسم نفیسه که دختر خیلی خوب ومهربونیه و داره کم کم منو با جو کلاس و دانشگاه آشنا می کنه...

کلاسمون جمعا 25 نفره 17تا دختر و 8 تا پسر و جمعیت کم کلاس باعث میشه که استاد کاملا روی کلاس تسلط داشته باشه.

ساختمون دانشکده جالبه و کمی پیچ در پیچ و من هنوز همه ی جاهاش رو بلد نیستم...

در گردشی که تو شهر داشتم  از نماها و دکورهای خونه ها و مغازه ها خوشم اومد.مردم سمنان مردم خوش سلیقه ای به نظر می رسن.

وایرلس خوابگاه هنوز راه اندازی نشده و سایتش هنوز باز نشده به همین خاطر کم تر می تونم بیام اینترنت.

با تغییراتی که توی برنامه به وجود آوردن شاید مجبور بشم 4 واحد از درس های عمومی رو حذف کنم! و با توجه به واحد های دیگه ای هم که از قبل دارم احتمالا یک ترم عقب می مونم...



امیدوارم که گذر زمان همه چیزو حل کنه...

خدایا منو تنها نذار...