اینجا سمنان است(۲)

هوا گرمه

آفتاب می تابه

هیچ صدایی به جز وزش باد به گوش نمی رسه

ساختمون دانشگاه از دور دیده می شه

.

.

.

یک روز جدید در دانشگاه علوم پزشکی سمنان...



حدودا سه هفته از اومدن من به اینجا می گذره و من تقریبا با همه چیز آشنا شدم و همه چیز طبق روال طبیعی خودش پیش میره.

باید ترم 4 باشم اما به دلیل تلاقی واحدهام با همدیگه یک ترم عقب افتادم، عوضش واحدهام سبک شده!!

واحد های این ترمم خیلی پراکنده هستن و  با بچه های ترم 2 و 3 و 4 کلاس دارم!کلی تنوع!

به خاطر این برنامه ی پراکنده اکثرا تنها هستم چون هیچ کس برنامش با من هماهنگ نیست اما هیچ اشکالی نداره تنهایی هم خودش عالمی داره! 

به جز دوری و دلتنگی خانواده و دوستان ملالی نیست...

امیدوارم که اونها هم همه  خوب باشن


نظرات 12 + ارسال نظر
نجمه سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ

اشکالی نداره فرزانه جون...من که یک سال پشت کنکور بودم برام مهم نیست...حالا یک ترم هم عقب بیفتی هیچ اشکالی نداره
چه عجب آپ کردی تو دختر...
مراقب خودت باش عزیزم

مرسی نجمه جون
اینجا دسترسی زیادی به اینترنت تدارم به خاطراینه
سعی می کنم زود زود آپ کنم

نسیم چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ


آفتاب گرم ظهر است.
از سلف آمده ام و به دانشکده می روم.
تنها هستم.
همه جا تنهای تنها
اما بعد نیست. با خود عالمی دارم. با خودم حرف می زنم. برای خودم جوک میگم. با خودم شوخی می کنم. با خودم می خندم.

دور که باشی از جمع اعصاب راحت تری هم داری
حال من خوب است.
با یادت بغض می کنم.
شب ها موقع خواب خاطراتت را مرور می کنم.
دونفری های بی همتایی داشتیم.
من امیددارم.
امید دارم برگردی. مهم نیست چه کلاسی باشی
مهم است که ببینمت.
حرف بزنم باهات. فقط همین

واقعا دونفری های بی همتایی بود

محمد پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ق.ظ http://in-my-place.blogsky.com

سلام.
بالاخره یه چیزی نوشتی.
شاد باشی.
خوبه که بالاخره عادت کردی.
راستی این که با بچه های ورودیه مختلف کلاس داری
یه جورایی باحاله.
با همه اشنا میشی.

سلام
اینجا دسترسی به اینترنت ندارم زیاد به خاطر اینه
ممنون از لطفت

1دانشجو پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ق.ظ

اینا زود می گذره
خوبه که واحد کمتر داری می تونی راحتتر عادت کنیو کارای فوق برنامه بیشتری انجام بدی.
خوش بگذره ان شاالله!!

واحدام کم هست ولی همشون سخت و مشکلن!!!
ممنون از لطفتون

sb پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ

farzaneh joon reshtat chie?

سلام
من پزشکی می خونم

پزشک بانو سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ق.ظ http://786holographicworld.persianblog.ir/

تنهائی خوبه اما هیچ وقت نمیتونم با تنهائی توی دانشگاه کنار بیام احساس روبات بودن بهم دست میده از این کلاس در میای میری جای دیگه نه حرفی نه خنده ای نه هیچی سخته

باهات موافقم
کاملا موافقم
اما بعضی وقتا چاره ای نیست

نسیم چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ

این جا خاک گرفته

اپ نمی کنی؟

خب حرف بزن دیگه. تشنه حرفاتم.

چیزی نست جز تنهایی و دلتنگی
می خوام یک روز که به معنای واقعی خوشحال بودم آپ کنم...یک روز که با خودم کنار بیام و بشم همون فرزانه ای که بودم
به امید اون روز...

آنیتا شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ق.ظ

به به ...چقدر قشنگ می نویسی...همه پست هاتو خوندم.چه قلمی ..چه احساسی ،،ارادتم بهت بیشتر شد خانم دکتر عزیز.اینجا که هستی همیشه رو ما حساب کن .موفق باشی همیشه.

سلام آنیتا جووون
مرسی عزیزم
خیلی خوبه که شماها هستین همیشه لذت می برم از بودن باهاتون

Sababoy پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ http://sababoy.blogfa.com

سلام. با برگی دیگر از یادداشتهای سال 83 به روزم:

پا به پای بودنت خواهم بود.
I will be until your being.

نسیم یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ

اینجا پست می ذاری یا بیام بزنمت؟

بیا بزن شاید اقلا این طوری آدم شدم

پزشک دردمند پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ق.ظ


از همه ی شما، دوستان و همکاران عزیزم، پزشکان و دانشجویان علوم پزشکی، تقاضای همکاری دارم؛ شاید ذکر یک خاطره برای شما بیش از چند دقیقه وقت نگیرد، اما اگر این چند دقیقه های ما روی هم جمع شود و ساعت ها را بسازد، حاصلش مجموعه ای ارزشمند خواهد بود و همه در این کار سهیم …
منتظر حضور و گامنتتون در این وبلاگ هست
ranjetabib.persianblog.ir

سیب پزشکی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ http://medapple.com

سلام
لینک وبلاگ شما به لیست مدلاگستان اضافه شد:

http://www.medapple.com/site/medlogs

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد