سخن اول

به نام خدا 

فرزانه هستم  

 به قول نسیم عزیزم دختری از دیار نیشابور  

 دانشجوی سابق پزشکی مشهد و از این به بعد دانشجوی پزشکی سمنان.  

بنا به دلایلی از مشهد به سمنان منتقل شدم و حالا مجبورم از دوستان و هم کلاسی های عزیزم دور بشم  

این وبلاگ رو ساختم تا از این طریق بتونم با دوستان عزیزم در ارتباط باقی بمونم....   

نویسنده ی خوبی نیستم اما امیدوارم که بتونم اینجا خوب بنویسم... 


پ.ن‌:ولی هر چی فکر می کنم می بینم این پستم مثل حرف های مایکلا اول سریال پزشک دهکده شده!!

نظرات 8 + ارسال نظر
نجمه جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

فرزانههههههههههههههههههههههههههههه
باورت نمیشه چقد خوشحال شدم...
راستش بازم از فیس بوک خوشم نیومد! ولی دیگه این جا میتونم ببینم حالت چطوره؟ چکار میکنی؟و ...
خیلی خوشحال شدم دیدم نوشتی وبلاگ تاسیس کردی خیلی...
خوش اومدی به جمع وبلاگ نویسان عزیزم

مرسی عزیزم
امیدوارم بتونم وبلاگ نویس خوبی باشم...

ساره جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ب.ظ

موفق باشی

سارا جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ

آقا و خانم ما اسممان را در کامنت قبلی اشتباه نوشتیم!! D:
سارا هستم از مشهد....

== این شکلک رو هم خیلی دوس دارم!چه قد خندیدم بهش!!!

مرسی سارا جووون!!
آره شکلک باحالیه!!!

مسعود شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.masoudz.mihanblog.com

سلاااااااااااااااااااام

مبارکه دخترعامو... امیدوارم همیشه پیروز و موفق باشی... این انتقال رو به فال نیک بگیر و مطمئن باش حتماْ خیری بوده که به اینجا منتقل شدی... شاد و سربلند باشی

مرسی
حتما همینطوره...کلی هم هیجان داره...!

پدر شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ق.ظ http://medlog.persianblog.ir

در مدلاگ لینک شدید

ممنون
منم شمارو لینک کردم.

Medical Education Blog شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ق.ظ http://www.medicaleducation.blogfa.com

_________________________________

وبلاگ آموزش پزشکی
_________________________________

Medical Education Blog
_________________________________

http://www.medicaleducation.blogfa.com
_________________________________

Medical Students
Medical Educators
Clinical Teachers
General Practitioners
Family Physicians
Medical Residents
Medical Specialties
Medical Subspecialties
Medical Fellowships
Medical Schools
Medical Ethics
Medical Textbooks
Medical Technologies
_________________________________

TARGET AUDIENCE
The Medical Education Blog is relevant to deans, curriculum planners, medical teachers, researchers, education support staff, medical students, residents and trainees across the different phases of medical education in undergraduate, graduate, and continuing medical education
_________________________________

آدرس پست الکترونیک:
medlogger@gmail.com
_________________________________

عاشق و دیوونت : نسیم یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ http://doctor-koochooloo.blogsky.com



سلام بر دختری از دیار نیشابور،

خیلی خوشحالم که بلاخره به حرفم گوش کردی و این جا رو راه انداختی

اینجوری خیالم راحته که از احوالت با خبرم. در وجودم خاطر تو نقش

بسته. از من جدا نا پذیری عزیزم

اما باید خیلی بنویسی. خیلی خیلی.... بی صبرانه منتظرم

هلاکتم نسیم جووووووووووون!!!
سعیمو می کنم زیاد بنویسم!

به من گفتی که دل دریا کن ای دوست
همه دریا از آن ما کن ای دوست
دلم دریا شد و دادم به دست ات
مکِش دریا به خون، پروا کن ای دوست

sinis جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://sinis.blogsky.com

سلام اشکالی نداره دوباره عادت میکنی به حیط جدید
و اما دباره ی جمله اخرت باید بپرسم تعریفت از نویسنده ی خوب چیه؟؟؟؟ من که خودم به نظم نویسنده خوب یعنی کسی که اون چیزی که از ته قلبشه رو بنویسه!!!

سلامم
ممنونم با تعریفت موافقم ولی همین که بتونی حرف قلبتو درست به زبون بیاری خیلی مهمه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد