نامه ای به بهترین بابای دنیا

 سلام 

 سلام به بهترین بابای دنیا 

 بابایی که بیشتر از جونم دوستش دارم و هر وقت که تو چشماش نگاه می کنم می فهمم که حضورش تو زندگیم چقدر مهمه و اگه نبود شاید من هیچ کدوم از چیزهایی رو که الان تو زندگیم  داشتم نداشتم... 

 وقتی که این وبلاگو درست کردم یکی از هدف هام این بود که یک نامه براتون بنویسم و حرف های  دلم رو توش بگم و بعد بهتون نشون بدم الان که اومدم وبلاگتون و دیدم که شما زودتر از من این کار رو کردی واقعا شرمنده شدم... 

 بابااااااااجون  

واقعا 

واقعا 

واقعا 

 دوستون دارم 

 وقتی که ماجراهای اخیر برام پیش اومد خیلی ناراحت بودم اما وقتی دیدم که خانواده و دوستان و مخصوصا بابای گلی مثل شما دارم فهمیدم این ها مسایلی نیستن که ارزش این رو داشته باشن که به خاطرشون ناراحت باشم... وقایع اخیر باعث شدن که من بیشتر از قبل به شما نزدیک بشم و بفهمم که چه نعمت هایی تو زندگیم دارم...  

از خدا واقعا متشکرم و روزی هزار بار شکرش می کنم که شمارو به من داده فکر نمی کنم که از این بهتر هم چیزی تو دنیا برای من وجود داشته باشه... 

 می دونم همیشه نگران من هستین مخصوصا الان که دارم میرم سمنان که تقریبا دور هم هست اما تو زندگی من شما همیشه الگوی من بودین و سخت کوشی و مقاومت رو از شما یاد گرفتم، مطمئنم هر جای دنیا که برم و حتی اگه تنهای تنها باشم بازم می تونم از پس زندگی بر بیام و اینو همیشه مدیون شما هستم...  

به قول خودتون باید به بچه ها ماهی گیری رو یاد داد نه این که ماهی رو بهشون بدی...  

همیشه دوست دارم که دستهاتون رو ببوسم و بهتون بگم که چقدر دوستتون اما همیشه خجالت می کشم... 

 شما و مامان بهترین هدایای زندگی من هستین...  

ازتون معذرت می خوام اگه گاهی اوقات رفتار درستی ندارم و ناراحتتون می کنم، همیشه به خاطر این موضوع مدت ها عذاب وجدان دارم اما هیچ وقت این شهامت رو نداشتم که یبام و ازتون عذرخواهی کنم و شما هم هیچ وقت به روی من نمیارید و این بیشتر من رو شرمنده می کنه...

بیان کردن احساسات برام واقعا سخته

خدایا ازت می خوام که هیچ وقت این هدایارو از من نگیری...  

خدایا به من کمک کن تا فرزند خوبی باشم و بتونم گوشه ای از زحمت های پدر و مادرم رو جبران کنم... 

 

 به امید سلامتی همه ی مامان ها و باباهای گل روی زمین

نظرات 10 + ارسال نظر
lمسعود یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ http://masoudz.mihanblog.com

خدا همیشه سایه پدر رو بالای سرتون مستدام بداره... محبت پدر و مادر حقیقتاْ هیچوقت تمومی نداره و هرکاری هم بکنید نمیتونید یک ذره اونو جبران کنید

جوری زندگی کنید که پدر بهتون افتخار کنه همیشه

انشالله که بتونم زحماتشون رو جبران کنم

هومن معین یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://hooman68.com

امیدوارم همیشه در کنار پدر و دیگر اعضای ِ خانواده ، خندان و سرحال باشی...

خیلی ممنون

سارا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ

نسیم یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ http://doctor-koochooloo.blogsky.com

واقعا زیبا بود. احساساتی شدم. مطلب باباتو هم خوندم. اون هم خیلی زیبا بود.

همه احساساتو درک می کنم . همه شو

خوبه که می فهمی

پیشرو یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://mojemehr.blogsky.com

خوش به حالت که میتونی این چیزا رو بگی .
من که کلی حرف تو دلم مونده که به پدر و مادرم بزنم و بتونم باهاشون مشکلاتم رو در میون بذارم ولی افسوس که هیچ وقت نمیتونم .

منم نمی تونستم ولی بالاخره دلمو زدم به دریااا و حرف دلمو زدم
تو هم تلاش کن حتما می تونی

پرتو امید یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.sivert.blogfa.com

ممنون دخترم ارزوم اینه که همه دخترا و پسرای دنیا خوشبخت بشن و دخترعزیزمن هم همینطور .

ممنون بابای عزیزم

محمد دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ http://in-my-place.blogsky.com

سلام.
خدا هر دوشون و حفظ کنه...
پدر و مادر خوب واقعا نعمته...

سلام
خدا همه ی پدر و مادرهارو حفظ کنه

sinis چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ق.ظ http://sinis.blogsky.com

میدونی من هیچ وقت نتونستم حرف هام و به مامان بابام بگم

منم بار اولم بودد!
الان احساس خیلی خوبی دارم
تو هم تلاش کن حتما می تونی

محمد دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ http://in-my-place.blogsky.com

سلام
فقط میای و یه نظر میزاری و میری؟
چرا اپ نمی کنی؟

من کلا خیلی قریحه ی نویسندگی ندارم!!
الان هم چند وقتی هست که نطقم کور شده!
انشالله ترم جدید شروع شد و موضوع پیدا کردم حتما آپ می کنم...
خیلی ممنون که به من سر می زنی

kING سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:35 ب.ظ

ممنون خیلی متن خوبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد