روز پزشک

روز پزشک

روز پزشک

روز پزشک

روز پزشک

تبریک، اس ام اس، ذوق همه

.

.

.

اما نمی دونم چرا من هیچ احساس خاصی نسبت به امروز ندارم!

اصلا دوست ندارم بهم بگن خانوم دکتر!

به نظر من پزشک کلمه ی خیلی مقدسیه ...

هنوز خودم رو لایقش نمی دونم، دوست دارم وقتی که تونستم جون خیلی ها رو نجات بدم بعدا این روز رو بهم تبریک بگن، فکر کنم اون موقع بهترین احساس توی کل زندگیم بهم دست میده!اینکه منم توی این دنیا مفیدم و دارم مهم ترین چیز توی دنیا یعنی سلامتی آدم هارو تامین می کنم...

چیزی که همیشه ازش می ترسم اینه که این 6 سال باقی مونده بگذره و من پزشک خوب و با اخلاقی نشم...اگه یک وقت برعکس عمل کنم و باعث مرگ آدم ها بشم چی؟!

خدایا یعنی من لایق این مسئولیت خطیر هستم....

.

.

.

.

خدایا چند تا خواهش ازت دارم...

خدایا همه ی مریض هارو شفا بده...

خدایا به من و دوستام و همه ی دانشجوهای پزشکی سراسر دنیا کمک کن تا بتونیم پزشک های خوبی بشیم...

خدایا مارو جلو مریضامون شرمنده نکن...حالا ما به کنار به اون بدبخت ها رحم کن

خدایا یکم به استادها مهربانی عطا کن...(اگه امتحاناشونو آسون تر بگیرن چه بهتر...)

خدایا...

خدایا...

خدایا...

خدایا معذرت می خوام این همه آرزو دارم ولی خوب اگه برآوردشون کنی خیلی خوشحال میشم

منم قول می دم سعی خودمو بکنم...

خدایا بقیه ی آرزوهامو خصوصی بهت می گم اینجا نمیشه مطرح کرد...!

در آخر 

روز پزشک رو به همه ی دکترهای کوچک و بزرگ این مرزو بوم تبریک می گم...انشالله که همگی موفق باشید...



نظرات 5 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ http://in-my-place.blogsky.com

salam
migam chi mikhooni?

فکر کنم الان از پستم مشخص باشه!
پزشکی می خونم

sara دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ق.ظ

خیلی قشنگ نوشته بودی عزیزم

من با همش موافقم

مرسی عزیزممم

محمد دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ق.ظ http://in-my-place.blogsky.com

midoonam pezeshki mikhooni.
manzooram in bood ke che reshtee?
mesle inke begi man mohandesi mikhoonam.
khob che reshtee?

پزشکی عمومی دیگه!رشته ی خاصی نداره هنوز!

نسیم دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ http://doctor-koochooloo.blogsky.com

روز پزشک گرامی بادا!

گرامی باد!!!!

sinis پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ http://sinis.blogsky.com

مبارکه مبارکه میخوای تو چه رشته ای تخصص بگیری؟؟؟

مرسی مرسی
نمی دونم هنوز تصمیم نگرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد